فروشگاه اینترنتی روبینیا گاردن

گروه مهندسی طراحان طبیعت گستر روبینیا گاردن با نام سایت اختصاصی www.robiniagarden.com که از سال 90 تاکنون در زمینه طراحی و اجرای فضای سبز و روف گاردن، هم جهت با رشد و پیشرفت تکنولوژی و معماری روز دنیا مشغول به فعالیت هستیم.

فروشگاه اینترنتی روبینیا گاردن

گروه مهندسی طراحان طبیعت گستر روبینیا گاردن با نام سایت اختصاصی www.robiniagarden.com که از سال 90 تاکنون در زمینه طراحی و اجرای فضای سبز و روف گاردن، هم جهت با رشد و پیشرفت تکنولوژی و معماری روز دنیا مشغول به فعالیت هستیم.

گل‌های مناسب مراسم ترحیم

گل‌های مناسب مراسم ترحیم

گل‌ مراسم ترحیم

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که به دنبال گلی مناسب برای استفاده از آن در مراسم ترحیم باشید اما به مشکل برخورده باشید. در این مقاله سعی داریم شما را با گل‌های مناسب مراسم ترحیم آشنا کنیم و نکاتی طلایی را در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم.
هنگامی که فردی از دنیا می‌رفتند خانواده دوستان و آشنایان سعی دارند با بردن دسته گل ها ابراز هم‌دردی و هم احساسی را با صاحبان عزا نشان دهند.

اما این سوال مطرح می‌شود که چه گلی برای انجام این مأموریت بزرگ و احساس هم‌دردی مناسب است؟

گل لیلیوم

گل لیلیوم یکی از انواع گل های مناسب مراسم ترحیم است که به شما به آسانی و با قیمتی مناسب می‌توانید این قول‌ها را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید. این گل نماد معصومیت است و معمولاً در مراسم ترحیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گل می‌تواند نهایت ابراز هم‌دردی و هم احساسی را با صائب اعصاب بیان نمایند وی این پیام را برای صاحب عزا بفرستد که ما نیز در غم شما شریک و یاور هستیم.

گل گلایل

این گل یکی دیگر از گلهای مورد استفاده در مراسم ترحیم است که به دلیل داشتن شاخه‌های بلند و شاخه شاخه معمولاً در پشت سایر گل‌ها برای دسته گل مراسم عزا مورداستفاده قرار می‌گیرد و پیام هم‌دردی و هم احساسی را به صاحبان عزا ارسال می‌کند. همچنین این گل دارای هزینه مناسبی بوده و شما به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید این گل را تهیه فرمایید.
معمولاً در اکثر مراسم ترحیم از این نوع گل استفاده می شود.

گل داوودی

این گل که دارای رنگ سفید می باشد و معنای گسترده‌ای دارد یکی از گل‌های مناسب مراسم ترحیم است که معمولاً در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و معنی هم ترتیل را آواز می‌خواند درصورتی‌که در کشورهای آسیایی در هنگام دیدار از نوزاد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.  باید این نکته را نیز متذکر شویم که این گل نیز از قیمت مناسبی برخوردار است.

گل رز

گل رز که نشانگر عشق و علاقه است در مراسم ترحیم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از گل‌های مناسب مراسم ترحیم است که شما می‌توانید با قیمتی مناسب آن را تهیه و دریافت نمایید این گل که نشان دهنده هم دردی و هم احساسی می باشد در شرایط غم و اندوه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گل میخک

این نوع گل نیست یکی دیگر از نمونه گل‌های مراسم ترحیم می‌باشد که نشان‌دهنده نماد هم‌دردی و اشک می‌باشد و در اکثر مراسم ترحیم ها از این گل استفاده می شود. همچنین این گل نسبت به سایر گل‌ها از هزینه مناسب‌تری برخوردار بوده و در اکثر و گل‌فروشی‌ها یافت می‌شود و شما می‌توانید به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن این گل را خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی روبینا گاردن

فروشگاه اینترنتی روبینیا گاردن یکی از مراکز موفق در زمینه فروش گل‌های مراسم ترحیم به‌صورت آنلاین است که شما براحتی می‌توانید گل‌های مناسب مراسم ترحیم را در کمترین زمان ممکن تهیه و دریافت نمایید. هزینه ارسال این گل‌ها رایگان است و بابت ارسال آن از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.


سایت: روبینیاگاردن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد